לשיחת ייעוץ עם המומחים שלנו חייגו עכשיו:
 054-569-5559 | 053-606-6000 | 073-374-4468
054-569-5559
053-606-6000
073-374-4468

יועץ תרמי

יועץ תרמי – הכנת אוגדן חישובים תרמיים
בהתאמה לת"י 1045 להיתר בניה וטופס 4
קבל הצעת מחיר
השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם
הכנת אוגדן כנספח
לדרישות הרשויות
הפקת דו"ח תרמי
לצורך קבלת היתר בנייה
ייעוץ תרמי להיתר בנייה,
מבני מגורים תעשייה ומסחר

ייעוץ תרמי

מלווים אתכם להיתר בניה ועד לקבלת טופס 4

חברת דרך ארץ הנדסה בע"מ נותנת ייעוץ תרמי למעלה מ- 15 שנה ע״י מהנדסים מומחים בעלי ניסיון רב בבידוד תרמי ומעבר חום. דרך ארץ הנדסה נותנת ייעוץ לפרויקטים ציבוריים, מבני מגורים ותעשייה, ליווי האדריכל וכל שאר יועצי הפרויקט.

ליווי אישי

ועדות תכנון ובנייה ברשויות המקומיות ברחבי הארץ מחייבות לאחרונה להמציא נספחים של חישוב תרמי לפרויקטים שונים של בניה ציבורית או בניה פרטית, וזאת כחלק אינטגרלי מקבלת היתר בנייה וטופס 4.

חברת דרך ארץ הנדסה בע"מ מציעה לכם את הפיתרון: כל שתצטרכו לעשות הוא לצלצל למומחה שלנו ולתת לנו פרטים ראשוניים על הפרויקט בכדי שנוכל לתת לכם הצעת מחיר וליווי מלא עד לקבלת אישור הרשויות.

לייעוץ ללא עלות

עם יועץ תרמי

חייגו עכשיו

053-606-6000
חשיבות תפקידו של יועץ תרמי בפרויקט שלך
אחריות יועץ תרמי

אקלים בארץ מתבזבזת אנרגיה רבה על קירור הבית בקיץ או על חימומו בחורף. תכנון תרמי מקצועי מפחית את הצורך במיזוג אוויר בכך שמייצר אקלים נוח בתוך בית.
הרצון לייצר את אותה נוחות תרמית ולהקטין את השימוש במע' מיזוג אוויר ובכך לשמור על איכות הסביבה מתאפשר באמצעות וויסות הטמפרטורה באופן פסיבי. וויסות זה מוריד הלכה למעשה את כמות האנרגיה הנדרשת להשקעה במיזוג האוויר למינימום. שימוש בחומרי בניה בעלי מקדם בידוד תרמי גבוה ובחלונות שימוש ב"מסנני קרינה" מקנה לנו את האפשרות לשמר את הטמפרטורה כקבועה ולמעשה מונע מעבר של חום או קור מן האזור הממוזג אל הסביבה החיצונית, דבר שמביא לחיסכון בעלויות השימוש במיזוג אוויר בבית/ במבנה.

חברת "דרך ארץ הנדסה בע"מ" מציעה לכם פתרון לשימור נוחות תרמית זו, ליעוץ עם מומחה התקשרו עכשיו 054-5695559

התקן הישראלי
אזורי אקלים בארץ
תקן בידוד תרמי בישראל למבני מגורים 1045 מציין את הדרישות המינימליות לבידוד תרמי של רכיבי המעטפת החיצונית בבניין, וזאת על מנת לשמר נוחות תרמית, ולהגדיל חסכון באנרגיה. דרישות התקן מותאמות לארבעה אזורי אקלים שונים בארץ:
1. אזור מישור החוף
2. אזור השפלה והנגב הצפוני.
3. אזור ההר.
4. אזור בקעת הירדן והערבה.
התקן אף הולך ומחמיר בדרישותיו לבידוד תרמי מאזור 1 לאזור 4. מגמת חיסכון והתייעלות בהוצאות השימוש באנרגיה במשק הביאה לפרסום התקן כאשר כל תקופה מתבצע דיון מחדש בנושא והדרישות התרמיות נבחנות מחדש.
כלל היועצים תחת קורת גג אחת
כאשר אתם בוחרים לעבוד איתנו בכל הקשור לייעוץ תרמי – אתם בוחרים לעבוד בצורה נכונה ומסודרת, חסכונית וכמובן בטיחותית. המהנדסים המקצועיים שלנו בקיאים בכל חוק התכנון והבניה הנוגע לתכנון תרמי עבור אלפי לקוחות לאורך השנים.

חברת "דרך ארץ הנדסה" מציעה מגוון ייעוצים מלבד יועץ תרמי, מצב המאפשר סינרגיה מלאה בין היועצים ושיתוף פעולה מלא, יחד אנו מאפשרים ליווי לאורך כל הפרויקט החל משלב התכנון הראשוני ועד שלב הבנייה הסופי תוך מתן ייעוץ ופיקוח מלא, קבלת היתר בניה וטופס 4. היועצים שלנו יושבים במשרד אחד, כך שמתאפשרת התייעצות בכל שאלה שעולה באופן מידי ללא בזבוז זמן מיותר וכמובן תוך שיתוף פעולה מלא אתכם ועם האדריכל ולשביעות רצונכם.
בין לקוחותינו
חברות ויזמים
לקוחות מוסדיים
תעשייה ומסחר
chevron-left
chevron-right
chevron-left
chevron-right
chevron-left
chevron-right
רשימת הפרויקטים שלנו

שאלות ותשובות – יועץ תרמי

מה תפקידו של יועץ תרמי?

כדי להבין מה תפקידו של יועץ תרמי תחילה נסביר בקצרה מה זה בידוד תרמי ולמה הוא כל כך חשוב. בידוד תרמי הוא למעשה הדרך החסכונית ביותר לשמור על טמפרטורות נוחות בתוך מבנה למרות שבחוץ הטמפרטורות קיצוניות. בארץ בעיקר אנחנו סובלים מימים חמים למדי ואם לא נבצע בידוד תרמי טוב למבנה אנחנו נצטרך להשתמש במזגן כל שעות היום. מה שלא ראלי כלל. לכן, תכנון תרמי וביצועו בשטח בצורה נכונה הופך את המבנה לנעים יותר בעל טמפרטורות נוחות לשוהים בו.

בין אם המבנה המתוכנן הוא מבנה ציבורי כמו בית ספר או בניין משרדים ובין אם זה מבנה פרטי כמו בית מומלץ להתייעץ עם יועץ תרמי על מנת להתאים את המבנה לתנאי האקלים האזוריים שבו הוא נבנה. באמצעות השימוש בבידוד תרמי נכון ניתן ליצור מצב אופטימלי הן לימי החורף הקרים והן לימי הקיץ החמים וכך לחסוך באנרגיה הנצרכת על ידי שימוש במיזוג אוויר שעות רבות לאורך היום.

תפקידו של יועץ תרמי בפרויקט הוא לדאוג כי כל דרישות התקן בעניין הבידוד התרמי עומדות בנהלים ולהכין את הדו"ח הנדרש ולהגישו לעירייה או לרשות המקומית. הדו"ח מורכב מאפיון הבידוד התרמי של המבנה ועל היועץ לדעת את כל הדרישות על מנת לעמוד בתקנים המחמירים.

מתי צריך יועץ תרמי?

חשוב להתייעץ עם יועץ תרמי עוד בשלבים הראשונים של תכנון הפרויקט, התכניות האדריכליות שמתכנן האדריכל הן משולבות גם בתכניות הבידוד. כמו כן על האדריכל להתאים את תכנונו לדרישות המוכתבות בחוק בהתאמה לסוג המבנה וצרכיו. לכל אזור בארץ ישנם הגדרות שונות המותאמות לתנאי מזג האוויר ויועץ תרמי יכול לספק את כל החישובים המדויקים על מנת לתכנן את המבנה בהתאם לחזונו של האדריכל וחיסכון כספי ללקוח.

הפנייה ליועץ תרמי בשלבים מאוחרים יותר עלולה לגרור עליות כבדות יותר ואף שינויים בתכניות האדריכל של הפרויקט. כדי להימנע מסיטואציה יקרה ולא נעימה חשוב לפנות ליועץ תרמי עוד לפני בקשת היתר הבניה מהרשות המקומית.

דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון, שילוב העבודה של יועץ תרמי עם האדריכל יכולה להניב לפרויקט אופטימיזציה תכנונית. כל אחד עם הידע שלו האדריכל והיועץ התרמי יכולים לשלב את רעיונותיהם והיועץ התרמי יוכל לתת דגשים על מה חשוב לשמור בתכנון המבנה על מנת להגיע למקסימום ניצול האנרגיה הטבעית מבלי לפגוע באיכות החיים של השוהים במבנה.

יועץ תרמי מקצועי יוכל לספק את כל הפתרונות בעבור האדריכל או הלקוח בכל שלבי הבנייה ובכל סוגי הבנייה השונים בין אם בנייה קונבנציונאלית, בנייה טרומית או בנייה קלה. לכל אחת שיטות הבנייה יועץ תרמי מקצועי יוכל לתת את הפתרון האולטימטיבי.

כמה משלמים ליועץ תרמי?

ניתן למצוא לא מעט יועצים תרמים ברחבי הרשת, מומלץ לא לפנות לזול ביותר וגם היקר ביותר לא בהכרח הטוב מכולם. כל יועץ מתמחר את עבודתו בצורה שונה ומכניס מרכיבים שונים להצעת המחיר שלו. יועץ מנוסה, מקצועי ואיכותי יגבה מחיר גבוה יותר מיועץ שנמצא בתחילת דרכו. חשוב לבדוק את מקצועיות היועץ עוד לפני חתימה על חוזה עמו.

יש לוודא שני מרכיבים בהצעת המחיר:

תוספות ושינויים – האם ההצעה כוללת בתוכה סעיף של תוספות ושינויים? לא תמיד כשמתחילים לבנות בית או מבנה הכל מתנהל כמתוכנן, ישנם רעיונות שמתעוררים ללקוח, ישנם שינויים בתכנית בהתאם לדרישות האדריכל וכן הלאה. לפני שאתם חותמים על חוזה וודאו מה העלויות שיהיה עליכם לשלם במקרה של שינויים מהמתוכנן.

דו"ח בידוד תרמי והגשתו לרשויות – לפני שתבחרו ביועץ וודאו האם הוא רק מכין עבורכם את הדו"ח או שהוא גם ייגש לרשות המקומית וייצג אתכם במידת הצורך. בשני המקרים אין כל רע, אך עליכם לבדוק מה אתם רוצים ולא פחות חשוב אתם רוצים להבין על מה אתם משלמים.

יועץ תרמי יכול להגיש לכם הצעת מחיר נמוכה, אך חשוב לבדוק את רמת המקצועיות שלו והוא יכול להגיש הצעת מחיר גבוהה מהרגיל וכאן מומלץ לבדוק את האמינות שלו. אל תתפתו להצעות נמוכות מידי ובדקו את חוות הדעת על היועץ בטרם אתם סוגרים אתו חוזה.

מה צריך לבדוק לפני שסוגרים עם יועץ תרמי?

אחריותו של יועץ תרמי היא גדולה וחשובה מאוד מתחילת הפרויקט ועד סופו על מנת לספק לדיירים העתידיים של המבנה או המשתמשים בו איכות חיים וחיסכון באנרגיה. ראשית, בדקו את מקצועיות היועץ, אתם רוצים שמי שיספק לכם את חוות דעתו וינחה את הפרויקט שלכם על כל רבדיו של הבידוד התרמי יהיה יועץ תרמי מקצועי ואיכותי. שנית כדאי לקרוא על היועץ חוות דעת, על היועץ לעבוד עם יועצים וקבלנים שונים בפרויקט, על מנת שהכול יעבור בצורה חלקה ונעימה אתם רוצים לבחור באנשי מקצוע בעלי שירות גבוהה, אדיבים וכמובן שבעד האינטרס של הלקוח.

חוות דעת על היועץ תוכלו למצוא או באתר האינטרנט של אותו יועץ או של החברה בה הוא עובד. ישנן חברות המתמחות בייעוץ לפרויקטים שונים בתחום הנייה הכוללים שלל יועצים מיועץ חשמל ועד לקונסטרוקטור. אם אתם בתחילתו של פרויקט ועדיין מחפשים יועצים רבים שילוו את הפרויקט שלכם מומלץ לפנות לחברה שכזו המספקת שירותים נרחבים תחת קורת גג אחת.

לסיכום, יועץ תרמי ילווה את הפרויקט שלכם מתחילתו, מומלץ לבחור באיש מקצוע אמין ואיכותי שיעניק לכם ראש שקט, ייעוץ לבעלי המקצוע השונים בפרויקט וידאג לביצוע עבודות הבידוד התרמי במנה על פי כל ההנחיות, הדרישות והתקנים.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם עם כל הפרטים בהקדם.
נשמח לעמוד לרשותך
לשיחת ייעוץ עם המומחים שלנו חייגו עכשיו:
054-569-5559 | 053-606-6000 | 073-374-4468
054-569-5559
053-606-6000 
073-374-4468
השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

התקשרו

073-374-4468

כתבו לנו

[email protected]

הרוקמים 23

מרכז עזריאלי חולון

כל הזכויות שמורות לדרך ארץ הנדסה בע"מ שנת 2011 ©
envelopephone-handsetmap-markerlist linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram