לשיחת ייעוץ עם המומחים שלנו חייגו עכשיו:
 054-569-5559 | 053-606-6000 | 073-374-4468
054-569-5559
053-606-6000
073-374-4468

סקר אנרגיה

קבל הצעת מחיר
השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

סקר אנרגיה

צריכת אנרגיה במפעלים וארגונים שונים יכולה להיות הוצאה לא קטנה בכלל. אחת הדרכים היעילות ביותר על מנת לחשב ולבדוק את הצריכה היא באמצעות סקר אנרגיה מפורט הכולל בדיקה מקיפה בכל תשתיות האנרגיה השונות הפועלות באתר. בדיקת צריכת האנרגיה מאפשרת לסקור באופן מדויק מה הן המערכות ש"זוללות" אנרגיה ואיך ניתן לחסוך בעלויות לאספקת האנרגיה במפעל או הארגון הפועל.

בדיקה משתלמת לכיס ולסביבה

בחינת כלל התשתיות הקיימות

בסקר אנרגיה אנחנו בוחנים רשת נרחבת של תשתיות כמו מערכות קירור ומיזוג, חימום וקיטור, תאורה, ואקום ואוויר דחוס. בנוסף לאלו נבדקים מנועי מכונות הייצור, ציוד ייעודי, משאבות ומפוחים ולמעשה כל צרכני האנרגיה שנמצאים בשימוש במקום. סקר אנרגיה מקיף מאפשר לבצע אופטימיזציה לצריכת האנרגיה, לבנות תכנית התייעלות ולהמליץ על דרכי חיסכון איכותיים ומשתלמים כדי לבצע הערכה מדויקת לפרק הזמן הנדרש להחזר ההשקעה. ניתוח מדוקדק מאפשר לאנשי מקצוע המתמחים בנושא האנרגיה למצוא חלופות טכנולוגיות ולבצע השוואה בין היתרונות והחסרונות של המערכות השונות. חיסכון אנרגטי מצמצם בהוצאות העסק ובאותה נשימה שומר על איכות הסביבה.

למי לפנות לסקר אנרגיה

ביצוע סקר אנרגיה מקצועי, אמין ומדויק

חשוב לפנות לעורך סקר אנרגיה מומחה ומקצועי. בדיקת המערכות השונות וההבנה הטכנית של כל אחת ואחת מהן תביא לכם סקר אנרגיה מדויק ואיכותי. חשוב לבחור בחברה המשתמשת בכלי ניטור ובקרה איכותיים על מנת לספק לכם את הסקר המדויק והאמין ביותר. בסיום הסקר יוגש לכם דו"ח מקיף המכיל את כל הנתונים שנאספו, כך תוכלו למצוא מערכות חלופיות חסכוניות יותר באנרגיה שיספקו לכם שימוש יעיל במפעל או בארגון וגם יחסכו לכם כסף רב בהוצאות השוטפות. אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ונחזור אליכם עם כל המידע עבור סקר אנרגיה בהתאם לעסק שלכם.

 

בין לקוחותינו
חברות ויזמים
לקוחות מוסדיים
תעשייה ומסחר
chevron-left
chevron-right
chevron-left
chevron-right
chevron-left
chevron-right
רשימת הפרויקטים שלנו

שאלות ותשובות –סקר אנרגיה

מה זה סקר אנרגיה?

תקנות מקורות אנרגיה דורשות אחת ל 4.5 שנים להנפיק סקר אנרגיה המאפשר לבחון את צריכת האנרגיה במפעלים וארגונים שונים ובכך לחסוך בצריכת האנרגיה בשימוש יעיל וטוב יותר של מערכות שונות לאותם המקומות. מטרתו של הסקר הוא איתור פוטנציאל לשימור אנרגיה הכולל המלצות לשימור אנרגיה. ארגונים ומפעלים מבצעים סקרי אנרגיה בכל 4.5 שנים על מנת לעמוד בתקנה המחייבת של משרד התשתיות, האנרגיה והמים. על פי התקנה כל ארגון באשר הוא שסך כל צריכת האנרגיה השנתית הכוללת בכל חצרותיו עולה על 1,250טון שווה ערך נפט, דלק, גז או חשמל, בחישוב צריכת החשמל לפי 210 גרם שווה ערך נפט לקילוואט שעה (האנרגיה המתקבלת משריפת קילוגרם אחד של נפט והיא שוות ערך ל-10,000 קילו-קלוריות) מחויב להגיש את סקר האנרגיה. הרעיון המרכזי העומד מאחורי הסקר הוא להשיג חיסכון אופטימלי בצריכת האנרגיה ובהוצאות של הארגון.

סקר אנרגיה בוחן לרוחב מערכות תשתית שונות ורבות כמו מערכות קירור ומיזוג, מנועים ומכונות, מערכות חימום וקיטור, צריכת תאורה וחשמל בכלל ועוד תשתיות רבות אחרות. בקבלת סקר אנרגיה איכותי ואמין ניתן להגיע לתוצאות אופטימליות לחיסכון אנרגטי בארגון וכך לעמוד בדרישות הקבועות בחוק. בקיום התקנה של סקר אנרגיה אתם תורמים לעסק שלכם להיות רווחי יותר ובאותה נשימה ידידותי לסביבה. מומלץ לפנות לחברה איכותית ואמינה שתבצע עבורכם סקר אנרגיה באופן מדויק כך שהעסק שלכם יעמוד בתקנות הנדרשות על פי משרד התשתיות.

מי צריך סקר אנרגיה?

ארגונים רבים ומפעלים הצורכים אנרגיה רבה מחויבים להגיש סקר אנרגיה למשרד התשתיות על מנת לעמוד בכל התקנות הנדרשות. חשוב לציין כי אי עמידה בתקנות עלולה להוביל לקנסות כבדים ביותר (מאות אלפי שקלים). בעדכון התקנה בסוף שנת 2019 התווספו גופים רבים אחרים שעליהם להגיש סקר אנרגיה למרות שהם אינם מפעלים. בתקנה ישנו מפרט מדויק אילו מפעלים וארגונים נדרשים במתן סקר אנרגיה ומה הם הגופים הנוספים לתקנה. לחצו כאן לתקנה. אותם מפעלים וארגונים הנדרשים על פי התקנה לסקר אנרגיה מחויבים כל 4.5 שנים לחדש את הסקר ולבדוק כל פעם מחדש כי הצריכה אינה עולה על הדרישות. במידה וצריכת האנרגיה באותם ארגונים עולה יש ליעל את המערכות השונות ולמצוא פתרונות חלופיים שייעלו את השימוש האנרגטי.

לא רק מפעלים וארגונים המחויבים על פי החוק בסקר אנרגיה מגישים את הסקר. סקר אנרגיה מומלץ לבעלי עסקים רבים אחרים גם אם לא נדרשים על פי החוק וזאת על מנת לחסוך בעלויות השוטפות של העסק ובנוסף לשמור על הסביבה. מוסדות רבים פונים לחברתנו על מנת להנפיק סקר אנרגיה מפורט ואיכותי וזאת על מנת להוזיל בעלויות צריכת האנרגיה שמגיעים לסכומים לא מבוטלים בכל שנה. אם גם אתם רוצים לדעת מה הוא צרכן האנרגיה הגדול ביותר בעסק שלכם ואיך תוכלו להוזיל בעלויות, אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

כמה עולה סקר אנרגיה?

קשה ביותר להציג מספר ולהגיד שזה המחיר עבור סקר אנרגיה. מחיר סקר אנרגיה משתנה מחברה לחברה וכמובן שבהתאם למפעל או הארגון עבורו מונפק הסקר. בהצעת המחיר עורך הסקר מחשב משתנים רבים כמו גודל המפעל? מהן המערכות השונות הפועלות במפעל? האם החישובים הם לחשמל בלבד, האם ישנו שימוש בנפט או דלק או כולם יחד? נדרשת התייחסות נקודתית לכל מפעל ומפעל, גודלו וסוגו. לכן מומלץ לערוך סקר שוק ולבקש שתיים – שלוש הצעות מחיר מפורטות על מנת לערוך השוואת מחירים ולקבל סקר אנרגיה איכותי ומדויק. חשוב לפנות לחברה מנוסה ואיכותית על מנת שלא תיגררו לתיקונים רבים שגובים מכם זמן יקר וכמובן התנהלות רבה מול הרשויות השונות. חברה מקצועית ואיכותית תלווה אתכם לאורך הדרך ותגיש עבורכם סקר אנרגיה איכותי שעומד בדרישות מבלי להיכנס לסחבת ובירוקרטיה רבה.

כשפונים לחברה המספקת שירותי סקר אנרגיה חשוב לפנות לחברה מנוסה בתחום שמכירה את המערכות השונות ויש באפשרותה להציע חלופות משתלמות ויעילות לבית העסק. אנחנו בדרך ארץ הנדסה, מספקים לקהל לקוחותינו סקרי אנרגיה איכותיים, מדויקים ומקצועיים. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לקהל לקוחותינו המרוצים וליהנות משירות יעיל, חסכוני ואיכותי עבור העסק שלכם.

מתי נכון להזמין סקר אנרגיה?

סקר אנרגיה מומלץ להזמין עוד בשלבים הראשונים של פתיחת המפעל או העסק. גם אם אינכם מחויבים על פי החוק להגיש סקר אנרגיה לרשויות מומלץ לערוך סקר אנרגיה באופן פרטי לצרכים האישיים שלכם וזאת על מנת לחסוך בעלויות הרבות הנלוות לשימוש האנרגטי בבית העסק. עם תכנון נכון ומדויק עוד בשלבים הראשונים אתם יכולים להיות בטוחים שהמערכות השונות במפעל, בארגון או בכלל בבית העסק שלכם ינצלו את הצריכה האנרגטית בצורה האולטימטיבית ביותר והחסכונית ביותר. סכרו, החיסכון משתלם פעמיים – אחת, הוא חוסך לכם בעלויות השוטפות בשימוש האנרגיה ושנית, אתם שומרים על סביבה טובה יותר.

מפעלים וארגונים המחויבים על פי חוק נדרשים להגיש סקר אנרגיה כל 4.5 שנים ובמקרים מסוימים ישנם מפעלים וארגונים שונים שאף מחויבים לעמוד ולקיים את ההמלצות הנדרשות על פי הסקר. מומלץ לפנות לחברה מנוסה ואיכותית על מנת שתוכלו להשיג את סקר אנרגיה אמין ואיכותי שיביא לכם חיסון אנרגטי וחיסון בהוצאות השוטפות.

אנחנו בחברת דרך ארץ הנדסה מספקים סקר אנרגיה ללקוחותינו השונים בצורה מדויקת ואיכותית. אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ונציג יחזור אליכם עם פרטים מלאים בכל הקשור לסקר אנרגיה בהתאם לסוג העסק שלכם.
נשמח לעמוד לרשותך
לשיחת ייעוץ עם המומחים שלנו חייגו עכשיו:
054-569-5559 | 053-606-6000 | 073-374-4468
054-569-5559
053-606-6000 
073-374-4468
השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

התקשרו

073-374-4468

כתבו לנו

[email protected]

הרוקמים 23

מרכז עזריאלי חולון

כל הזכויות שמורות לדרך ארץ הנדסה בע"מ שנת 2011 ©
envelopephone-handsetmap-markerlist linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram