לשיחת ייעוץ עם המומחים שלנו חייגו עכשיו:
 054-569-5559 | 053-606-6000 | 073-374-4468
054-569-5559
053-606-6000
073-374-4468

יצירת מערכות אינסטלציה אופטימליות לבריכות שחייה

יצירת מערכות אינסטלציה לבריכות
דוח אקוסטי לבריכה

בריכות שחייה הן מקור לשמחה והנאה, והמפתח לפעולתן החלקה טמון במערכת אינסטלציה מתוכננת היטב. התקנת אינסטלציה יעילה מבטיחה זרימת מים נכונה, סינון יעיל ותחזוקה קלה, מה שמוביל לחוויית בריכה נקייה ומהנה.

השלב הראשון שמבצע יועץ אינסטלציה בתכנון מערכת לבריכה הוא תכנון גדלי הצינורות המתאימים והפריסה ההידראולית. צינורות בגודל נכון מבטיחים זרימת מים יעילה ללא הפסדי חיכוך מוגזמים. התכנון ההידרולי מתייחס ללחץ הנדרש כדי להפיץ את המים לאורך הבריכה ולכל המתקנים הנוספים, כגון מזרקות או מפלי מים. מערכת הידראולית מאוזנת מסייעת בשמירה על פיזור מים אחיד וממזערת את הלחץ על ציוד הבריכה.

נושא חשוב נוסף הינו תכנון מערכת הניקוז, לניקוז תפקידים מכריעים בשמירה על איכות המים. תעלות ניקוז הממוקמות בקו המים משמשות להסרת פסולת וחלקיקים צפים מעל פני הבריכה. תעלות ניקוז מרכזיות הממוקמות בדרך כלל בתחתית הבריכה, משמשות למיחזור המים ומסייעות בהסרת פסולת כבדה יותר. בתכנון מערכת הניקוז יש לקחת בחשבון את תקנות התכנון והבנייה שהפיץ משרד הבריאות אשר מתייחסות למערכת הניקוז והביוב וגם לנושא פינוי מי הבריכה בעת הריקון שלה.

מיחזור יעיל חיוני לשמירה על איכות מים עקבית והפצה אחידה של כימיקלים לבריכה. מערכת אינסטלציה יכולה להיות מתוכננת כדי להבטיח מיחזור מים מלא בתוך פרק זמן מסוים, המאפשר טיפול כימי יעיל וחיטוי. איזון שיעורי מחזור עם טיפול נכון במים ממזער את השימוש הכימי ושומר על בטיחות המים ובטיחות המשתמשים בבריכה.

לעמידה בתקנות הבטיחות חשיבות עליונה בתכנון אינסטלציה לבריכה. מתקני בטיחות כגון כיסויי בטיחות לפתחי הניקוז, פיזור תעלות הניקוז ופתחי ניקוז מרובים לכל משאבה מפחיתים את הסיכון לתאונות, תכנון נכון של מערכות האינסטלציה חייב להתייחס לתקנות הבטיחות ולעמוד בכל דרישות הבטיחות.

מערכת אינסטלציה מתוכננת היטב היא עמוד השדרה של בריכת שחייה, המבטיחה זרימת מים יעילה, סינון ותחזוקה פשוטה. החל מתכנון הידראולי ועד פילטרים ומערכות ניקוז, כל רכיב ממלא תפקיד מכריע בתפקוד התקין של הבריכה. תכנון נכון ומקצועי של מערכות הבריכה יבטיח יעילות ופונקציונליות מיטבית לרווחת כל משתמשי הבריכה.

התקשרו

073-374-4468

כתבו לנו

[email protected]

הרוקמים 23

מרכז עזריאלי חולון

כל הזכויות שמורות לדרך ארץ הנדסה בע"מ שנת 2011 ©
envelopephone-handsetmap-marker linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram