לשיחת ייעוץ עם המומחים שלנו חייגו עכשיו:
 054-569-5559 | 053-606-6000 | 073-374-4468
054-569-5559
053-606-6000
073-374-4468

הקשר בין תכנון תרמי לאיכות הבית

בענף הבנייה יש הרבה כסף מעורב, בין אם מדובר ביזמים גדולים או באנשים פרטיים. כולם רוצים שהבנייה תהיה איכותית והבית יחזיק מעמד שנים רבות. אבל האמת היא שלפעמים לא כל כך ברור מה נדרש ומה המרכיבים לבנייה איכותית.

תכנון תרמי – אלמנט חשוב ביותר בבנייה של בית פרטי

מה זה בכלל תכנון תרמי?
זה פשוט אומר שמישהו חושב מראש איך לבודד את הבית מבחינה תרמית. כלומר, איך להקטין את העברת החום או הקור מהחוץ לפנים.

למה זה חשוב?
כי אם זה לא מתוכנן טוב, אתם תשלמו המון כסף על מיזוג או חימום בקיץ ובחורף. וגם תסבלו מהחום או הקור בתוך הבית.

אז מי זה בדיוק היועץ התרמי?
זה איש מקצוע שבודק היכן כדאי לשים בידוד, איזה חלונות ודלתות כדאי להתקין, מה עובי הקירות צריך להיות, ועוד פרמטרים רבים. המטרה שלו היא לתכנן את הבית כך שיהיה נוח מבחינת טמפרטורה, בלי צורך להפעיל מיזוג או חימום יתר. זה חוסך לכם המון כסף בטווח הארוך.

הקשר בין תכנון תרמי לאיכות הבית

שילוב מומחה תרמי בשלב התכנון האדריכלי

יועצים תרמיים מספקים לאדריכל עוד בשלבי התכנון הראשוניים פתרונות ליישום בשטח. מה שיכול לזרז את התהליך ולאפשר לתכנון התרמי להיות משולב ללא כל הפרעה בתכנון האדריכלי. בנוסף היועץ מספק ליווי לאורך כל הפרויקט וזמין עבור על אדריכל במקרה של שינוי בתכנון האדריכלי שמצריך שינויים בתכנון התרמי.

ישנו קשר ישיר בין ייעוץ תרמי ובין חיסכון באנרגיה. ככל שהמבנה שלכם מתוכנן באופן מקצועי יותר, כך דיירי המבנה יוכלו ליהנות מאיכות חיים ומחשבונות חשמל נמוכים יותר. היום, עם עידוד הבנייה הירוקה ישנן רשויות מקומיות ועיריות שונות המחמירות את הדרישות לבידוד התרמי במבנים חדשים וזאת לטובתם של הדיירים שעתידים להתגורר או להשתמש במבנים הללו. בידוד תרמי איכותי במבנה מקטין את צריכת האנרגיה באופן משמעותי וכן חוסך הרבה מאוד כסף בכל שנה.

כאשר מחליטים לשכור את שירותיו של יועץ תרמי, חשוב לבחור יועץ מקצועי ואיכותי שיוכל לספק תכנון מיטבי המתאים לצרכים ומאפייני המבנה. הנה מספר טיפים שיעזרו בתהליך:

ראשית, מומלץ לבדוק שליועץ התרמי יש הסמכה רשמית ותעודות המעידות על השכלה וניסיון בתחום. יועץ מומחה אמור להחזיק בתואר הנדסי בתחום הבנייה והאדריכלות וכן בהכשרה ספציפית בתכנון תרמי.

שנית, כדאי לברר מהי רמת ניסיונו של היועץ – כמה שנים הוא עוסק בתחום וכמה פרויקטים תרמיים הוא תכנן. יועץ ותיק ומנוסה יוכל לספק פתרונות יצירתיים ואיכותיים יותר המבוססים על ניסיונו הקודם.

בנוסף, חשוב לבדוק המלצות מלקוחות קודמים על טיב עבודתו של היועץ ועמידתו בלוחות זמנים ותקציב. יועץ מקצועי יהיה בעל מוניטין חיובי בין לקוחותיו.

התקשרו

073-374-4468

כתבו לנו

[email protected]

הרוקמים 23

מרכז עזריאלי חולון

כל הזכויות שמורות לדרך ארץ הנדסה בע"מ שנת 2011 ©
envelopephone-handsetmap-marker linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram