לשיחת ייעוץ עם המומחים שלנו חייגו עכשיו:
 054-569-5559 | 053-606-6000 | 073-374-4468
054-569-5559
053-606-6000
073-374-4468

הפקת אישור קונסטרוקטור

תהליך תכנון ובניית בניין הוא תהליך ארוך ומורכב, במהלכו היזמים נדרשים להמציא אישורים שונים ממגוון בעלי מקצוע לכך שהתכנון בתחומים בהם הם מתמחים עומדים בתקנות וברגולציות הרלוונטיות. אחד מבעלי המקצוע מהם אתם נדרשים כבעלי הבניין להוציא מספר אישורים הוא הקונסטרוקטור. אז מה תפקידו של קונסטרוקטור, מהם האישורים הנדרשים מקונסטרוקטור בתהליך התכנון וכיצד מוציאים אישורים אלה?

מיהו הקונסטרוקטור ומה תפקידו?

קונסטרוקטור הוא מהנדס בניין שעבר הכשרה ייעודית ומוסמך לייעץ לאדריכל הפרויקט, וכן למתכנני ערים ואזורים. הקונסטרוקטור מעורב במגוון שלבים בתהליך תכנון ובניית בניין הן מראשית התכנון והן קרוב לסיומו, והוא אחד מהגורמים המרכזיים בהוצאה לפועל של תכנון הפרויקט שנהגה על ידי האדריכל.

דוגמאות לאישורים שיש להוציא מידי קונסטרוקטור

תכנון פריסת מגדלי אקרו:

אישור זה רלוונטי לתכנון מבנים בעלי תקרות גבוהות. כאשר בונים בניין בעל תקרה גבוהה, יש לוודא שתוכננה עבור התקרה תמיכה ואיכותית דיו העומדת בסטנדרטים הנדרשים. אישור קונסטרקטור מהווה אישור לכך שהתמיכה שנבנתה בטוחה, איכותית ועומדת בתקן.

אישור קונסטרוקטור לעיגון קווי חיים:

קווי חיים הינם אמצעי בטיחות הננקטים בסביבת עבודה בה ישנו סיכון לנפילה בגובה רב. במקרים בהם נדרש אישור קונסטרוקטור, עליו להגיע למגרש העבודה ולבדוק שנקודות העיגון מותקנות כראוי ושהן מסוגלות לעמוד בעומס המופעל עליהן. ללא אישור קונסטרוקטור אי אפשר יהיה להתחיל את עבודת הבנייה.

פיזור עומסים לפי תכנון המהנדס:

במסגרת תכנון הבניין, מהנדס קובע הנחיות לפיזור העומסים הנדרש לפי התנאים בשטח והתקנות האמורות בחוק. תפקידו של הקונסטרוקטור הוא ליישם את הנחיות המהנדס. ישנם מקרים בהם נדרשת בדיקת פיזור עומסים על ידיד קונסטרוקטור שלאחריה נדרש אישור מקונסטרוקטור כדי לוודא שפיזור העומסים בוצע לפי התכנון וההנחיות.

אישורים נוספים שמנפיק הקונסטרוקטור הם: אישור חיזוק מבנים קיימים כנגד רעידות אדמה, חוות דעת של הקונסטרוקטור לצורך דיון משפטי, תכנון מקצועי של תוספות בנייה ועוד.

כיצד ניתן להוציא אישור קונסטרוקטור?

כיצד ניתן להוציא אישור קונסטרוקטור?על מנת להוציא אישור קונסטרוקטור, יש להזמין קונסטרוקטור לשטח שיבצע את הבדיקה ההנדסית הרלוונטית. רק לאחר פיקוח הקונסטרוקטור וביצוע הבדיקה תוך ווידוא שהפרויקט עומד בקריטריונים הנדרשים, ניתן להפיק את האישור.
דרך ארץ הנדסה בע”מ – מסייעים לכם בביורוקרטיה ובהשגת האישורים בדרך ארץ הנדסה בע”מ נוקטים בגישת עבודה יעילה באמצעות ריכוז של כל אישורי הקונסטרוקטור תחת מטרייה אחת, בתהליך שאושר רגולטורית על ידי הגופים והרשויות הרלוונטיות. מלבד קונסטרוקטורים, בדרך ארץ עובדים סט שלם של בעלי מקצוע הנדרשים לתכנון בניין. עובדה זו מסייעת לקונסטרוקטור ולעובדים האחרים לעבוד ביעילות ומהירות, שכן קל להם לעמוד בקשר זה עם זה ולהיות בקיאים בפרטי הפרויקט השונים לאשורם. כשדרך ארץ מתכננים עבורכם את הבניין, דואגים לכם גם לכל האישורים הרלוונטיים. דרך ארץ תעניק לכם ליווי צמוד משלב התכנון הראשוני ועד גמר הביצוע וקבלת טופס 4, תוך מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר והשגת תוצאות לשביעות רצונכם.

התקשרו

073-374-4468

כתבו לנו

[email protected]

הרוקמים 23

מרכז עזריאלי חולון

כל הזכויות שמורות לדרך ארץ הנדסה בע"מ שנת 2011 ©
envelopephone-handsetmap-marker linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram