תכנון מערכות אוויר דחוס

היכן להזמין תכנון מערכות אוויר דחוס?

חשוב להזמין את שירותיו של יועץ מנוסה ומקצועי למערכות אוויר דחוס בפרויקט שלכם. תכנון מערכות אוויר דחוס הינו מורכב ומחושב בדיוק רב. בנוסף, יועץ מקצועי ואחראי ילווה את הפרויקט לאורך הדרך ווודא כי הפעולות הנדרשות מבוצעות בשטח. אנחנו בדרך ארץ הנדסה מתמחים בתכנון מערכות אוויר דחוס ומלווים לקוחות שונים ברחבי הארץ לתכנון המערכות המתאימות ביותר לצרכים שלהם.

שאלות ותשובות

כמו בכל תכנון מערכות יש צורך להכיר את הפרויקט על כל מרכיביו. פרויקט בנייה בין אם זה מפעל או מבנה אחסנה ובכלל במבנים רבים אחרים, ישנן מכונות רבות הפועלות באמצעות מערכות אוויר דחוס. במקומות רבים המערכת ממוקדמת בחדר מכונות ייעודי, שם נמצאים המכלים הגדולים שבהם נדחס האוויר. גודלה של המערכת תלויה בצרי השימוש בה, במספר המכונות הפועלות באמצעות האוויר הדחוס וכן באורכי הצנרות המעבירים את האוויר הדחוס מהמכלים אל המכונות הנמצאות במקום אחר לגמרי. ישנם מקרים ומדובר בצינורות הנמצאים באותה הקומה וישנם מקרים בהם המערכות ממוקמות בקומות שונות ולכן יש לכך משמעות רבה כבר בשלבים המוקדמים של תכנון מערכות אוויר דחוס במבנים השונים ובהתאמתם לתנאי השטח.יועץ מקצועי לתכנון מערכות אוויר דחוס צריך להכיר את הפרויקט שלכם על כל מרכיביו. עליו להכיר את תוואי השטח, את הפריסה בתכניות, את המערכות השונות שיש לתכנן במבנה ולהכיר את האזורים שבהם צריך לתת פתרון כדי לא לפגוע בתכנון של גורמי מקצוע אחרים. כל אלו תחת שמירה על בטיחות הן בשלבי הבנייה וההקמה והן בזמן השימוש במבנה. יועץ מקצועי ובעל ניסיון יעניק לכם ליווי צמוד לאורך כל הדרך משלבי התכנון ועד וביקורת בשטח לאחר ההתקנה.
תכנון מערכות אוויר דחוס הוא תכנון מורכב וחשוב מאוד על מנת לספק בסופו של דבר את המערכות הטובות והיעילות ביותר לצורכי המבנה והעובדים בו. לכן, עוד בשלבים הראשונים של תכנון המבנה מומלץ לפנות ליועץ מקצועי לתכנון מערכות אוויר דחוס וזאת משום שאת התכנון יש להגיש לרשויות המקומיות ולמחלקת ההנדסה העירונית כבר בהגשת הבקשה להיתר הבניה. לאורך התהליך הן של האדריכל, הקונסטרוקטור, יועץ מיזוג אוויר ועוד אנשי מקצוע רבים אחרים יש לשלב את מערכת האוויר הדחוס בין המערכות האחרות ומבלי להפריע זו לזו. לכן, כדי לא להתעכב בהגשת הבקשה להיתר הבנייה ולא להיקלע לבירוקרטיה מיותרת מול הרשויות השונות מומלץ לפנות ליועץ מקצועי ואמין כבר בהתחלה.התחלתם פרויקט והחלטתם במהלך התכנון ולאחר קבלת היתר להציב מערכת אוויר דחוס, זה לא מאוחר. צרו קשר על יועץ מקצועי לתכנון מערכות אוויר דחוס עוד היום על מנת שתצאו לדרך עם התכניות החדשות. תכנון המערכת והתאמתה בתוך תכנון מאושר מצריך ממגיש הבקשה להעביר למחלקת ההנדסה העירונית שינויים בתכניות ולהמתין לאישורן. הדבר לא תמיד מתנהל במהרה ועלול לקחת זמן רב. כדי לא להיכנס לעיכובים מיותרים שעלולים להביא להוצאות גבוהות מהמתוכנן חשוב לבחור ביועץ מיומן ומקצועי שילווה אתכם במהירות ומסירות לאורך כל הדרך.
הצעת המחיר עבור תכנון מערכות אוויר דחוס משתנה בין פרויקט לפרויקט ובין מערכת כזו או אחרת. הסיבה לכך תמונה בתכלית המבנה והשימושים במערכת, גודל הפרויקט, מורכבות המבנה והתנאים בשטח וכמובן מספר החלוקות במערכת (כמה היא מסועפת) וכמובן מסוג המערכת הנבחרת לתכנון וביצוע בשטח. על מנת לקבל ייעוץ ותכנון מערכות אוויר דחוס מקצועיות ותואמות לצרכים שלכם מומלץ לערוך סקר בין יועצים שונים ולוודא את הניסיון שיש להם עם המערכות השונות. כשעורכים השוואה חשוב לא רק להתמקד במחיר אלא גם לוודא כי השירותים שהיועץ מספק לכם הם השירותים המתאימים לכם, שהוא בעל ניסיון רב ומכיר מערכות שונות וגם הצעת המחיר שהגיש הוגנת.לפני שאתם מרימים טלפון ליועץ מקצועי לתכנון מערכות אוויר דחוס, תדאגו שיהיו לכם כל הנתונים על המבנה והתכנון האדריכלי. הצעת המחיר של היועץ יכולה להיות אמינה ונכונה רק כאשר יש ליועץ את כל המידע על הפרויקט שלכם. למשל תכנון מערכת אוויר דחוס במבנה קטן יחסית, בעל קומה אחת ומספר מצומצם של מכונות שמופעלות על ידי המערכת יהיה שונה בהכרח מתכנון מערכת אוויר דחוס המיועדת למבנה רחב ידיים בעל צרכים גדולים יותר כאשר חדר המכונות לאוויר הדחוס נמצא בקומה אחרת, וזאת משום שהצנרת שמעבירה את האוויר הדחוס ממקום אחד לאחר ארוכה יותר, ישנו שימוש בכוח גדול יותר ועוד נתונים טכניים רבים אחרים.
כל תכנון פרויקט בנייה כזה או אחר הוא מורכב, במיוחד כאשר מדובר במבנים מורכבים שיש צורך בתכנון מערכות מתקדמות ומורכבות. לכן היערכו מראש לנושא ואספו את כל המידע שאתם יכולים לפני שאתם משוחחים עם יועצים שונים, פנו ליועץ לתכנון מערכות אוויר דחוס כבר בשלבים הראשונים של הפרויקט כדי שהיועץ יוכל לשלב את הידע המקצועי שלו באופן מסודר ותואם לתכניות האדריכליות של האדריכל, שהקונסטרוקטור יוכל לבצע התאמות לחיזוקי המבנה במקרה הצורך, וכדי שיועצים נוספים אחרים יכלו לשלב את המערכות השונות בהרמוניה עם המערכת לאוויר דחוס. למעשה כל מערכות המבנה צריכות להשתלב בתכניות מבלי להפריע זו לזו, מערכת מיזוג אוויר, מערכת אוויר דחוס, מערת אינסטלציה הכולל אספקת מים וניקוז המים, נערכת החשמל והתקשורת ועוד מערכות רבות אחרות שכולם יחד מספקות את הצרכים במבנה אך חייבות לפעול כל אחת בשלה מבלי להפריע אחת לשנייה.אנחנו בדרך ארץ הנדסה מספקים ללקוחותינו ברחבי הארץ שירותי הנדסה מתקדמים ומקצועיים לאורך עשרות שנים. הצוות שלנו מונה יועצים מקצועיים מהשורה הראשונה, אדריכלים, מהנדסים, קונסטרוקטורים ועוד רבים אחרים. נשמח לתכנן עבורכם מערכות לאוויר דחוס בהתאם לצרכים שלכם ובכלל לספק לכם שירותי הנדסה נוספים מהמתקדמים והמובילים בישראל תחת קורת גג אחת. דרך ארץ הנדסה מזמינה אתכם ליצור קשר או להשאיר פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

השאירו פרטים

תחומים נוספים

מהנדס אינסטלציה

מהנדס מים

נספח סניטרי

יועץ מיגון

פרשה טכנית

הידרולוג

תוספת בניה

נספח ניהול מי נגר

יועץ תשתיות

יועץ בטיחות

יועץ בטיחות אש

יועץ חשמל

יועץ אקוסטיקה

הנדסת כבישים

יועץ אינסטלציה מומלץ

מפות מילוט

תיק מפעל

נספח נוף

יועצי בטיחות

יועץ אבן

יועץ בנייה ירוקה

הסדרי תנועה

מתכנן אינסטלציה

תוכנית חשמל

מהנדסי תנועה

מהנדס קונסטרוקציה

יועצי בטיחות אש

מהנדסי בטיחות אש

הסדרי תנועה להתארגנות אתר

נספח לניהול מי נגר

יועץ בטיחות לבריכה

פרשה טכניתלבריכה

רוחות והצללות

דו"ח מיקרו אקלים

צריכים אישור בטיחות לבריכה ?

אישור יועץ בטיחות

אישור כיבוי אש

אישור לפרגולה

אישור לפרגולה

אישור מחיצות למשרד הבריאות

אישור משרד הבריאות

הפחתת חיובי ארנונה ומיסים עירוניים

הצהרת רוחב בדרך גישה

השפלת מי תהום

זיהום מי תהום

חישוב כמויות בטון

חישוב כמויות להגשת חשבונית לקבלן

יועץ חניונים תת קרקעיים

נפקד ליועץ תנועה לתב"ע

יועץ תנועה וחניה לתב"ע

יועץ כיבוי אש

ייעוץ בטיחות אש בראשון לציון

יעוץ פרוגרמה לבניה

מהנדס מיזוג

סקר חי צומח

סקר אקולוגי

סקר סביבה לבניה ירוקה

סקר סיכונים

סקר עצים להיתר

פגיעה באיכות מי התהום

תכנון כבישים מהנדס כבישים

תכנון מעגלי תנועה

תכנון מערכות אוויר דחוס

תכנון מערכת סולארית

תכנון ערים

תיק פק"מ אבטחה

סקר אקוסטי לבריכה

תכנון כבישים ותנועה

יועץ בניה ירוקה

תכנון מתזים

תוכנית בטיחות

יועץ כיבוי אש

תכנון חשמל

נספח תרמי

תכנון חניה

יועץ בטיחות בבניה

מהנדס תנועה

יועץ בריכה

תכנון חניון תת קרקעי

הסדרי תנועה זמניים

לקבלת הצעת מחיר

רוצה לקבל הצעת מחיר משתלמת?

קבל הצעת מחיר אונליין במהירות ונוחות
תפקיד מבקש ההצעה:
סוג הבניה:
העלאת קובץ תכניות/ גרמושקה:
תחום הייעוץ המבוקש:
בודק...