לשיחת ייעוץ עם המומחים שלנו חייגו עכשיו:
 054-569-5559 | 053-606-6000 | 073-374-4468
054-569-5559
053-606-6000
073-374-4468

שירותי יועץ בטיחות אש

מדי יום ביומו, מתרחשות בכל אזורי הארץ דליקות רבות כתוצאה משלל גורמים. בין אם מדובר בשריפה המתרחשת כתוצאה מתאונה במפעל יצרני, בשטחים פתוחים כתוצאה מתנאי האקלים או מכל סיבה אחרת בבית או בעסק, הסכנה היא ברורה ומידית. הנזקים הכבדים הנגרמים לרכוש ולמשאבי הטבע הם רק משניים לסכנה הגדולה לבריאות ולחיי אדם. לכן, חשוב לתכנן את מערך בטיחות האש שלך בתבונה ולהיעזר בגורם מקצועי. חברת דרך ארץ הנדסה בע”מ מעמידה לרשותך יועץ בטיחות מקצועי ובעל שנות ניסיון רבות שיסייע לך להקים את רשת ההגנה שלך ולמגן את המבנה שלך מפני אש.

אילו אמצעי מיגון יש ליישם במבנה?

אף על פי שכל המבנים, ללא יוצא מן הכלל, דורשים מיגון מפני סיכוני אש ואמצעי כיבוי ובטיחות, אופי אמצעי המיגון הספציפיים תלויים בסופו של דבר באופי המבנה. מתחמים שונים עשויים לדרוש אמצעי בטיחות שונים על מנת לספק מענה מלא לכל הסיכונים שעשויים לחול. אין מבנה דומה למשנהו ולכן, על מנת להתמודד עם השריפה באופן היעיל ביותר, יתייחס היועץ למספר מאפיינים מרכזיים:

1. נקודות תורפה ספציפיות – אילו חומרים מכיל המבנה? האם קיים מתח חשמלי גבוה? האם הוא חשוף לטמפרטורות קיצוניות, האם הגישה לתשתיות בעייתית?

2. ממדי המבנה – על כמה שטח הוא פרוש? היכן הכניסות והיציאות?

3. סוג הפעילות במבנה – בין אם מדובר במבנה עסקי, במפעל או במוסד חינוך, אופי הפעילות קובע במידה רבה את אמצעי ההתגוננות שנזדקק להם.

4. היקף השימוש – כמה אנשים מגיעים אל המבנה מדי יום? איזו כמות קהל יהיה צורך לנהל במקרה של אירוע אש?

5. ועוד מגוון רחב של היבטים נוספים.

למעשה, יועץ בטיחות האש שלך יידע בדיוק אילו פתרונות יתאימו למבנה שלך רק לאחר שיבקר בו ויבחן אותו מקרוב.

שמירה על בטחון הילדים – חשיבות ראשונה במעלה

ככל מדובר במבנים המשמשים בטיחות, רגישותו וזהירותו של יועץ האש גדלה פי כמה. במוסדות חינוך ופנאי – מגני ילדים ועד למתנ”סים, נדרשת הקפדה יתרה. מאחר והגורם האנושי הוא אחד מהגורמים המרכזיים והקריטיים ביותר לשריפות, חשוב לקחת בחשבון כי מקום המכיל כמות גדולה של ילדים טומן בתוכו לא מעט סיכונים. בעוד שבמתחם עסקים ובמפעלי ייצור נהוגים תקני בטיחות מחמירים, בקרב ילדים ההישמעות להנחיות אינה תמיד מיטבית ובוודאי שיתקשו הרבה יותר להתמודד עם שריפה שתפרוץ במבנה, במידה ולא יהיו מבוגרים בסביבה. לכן, יועץ בטיחות האש צריך להשקיע את מרב המאמצים על מנת למנוע מהאש להתפרץ מלכתחילה.

מה עושה יועץ בטיחות האש?

בראש ובראשונה, יערוך יועץ בטיחות האש בדיקה מקיפה של המבנה שלך ויזהה סיכונים פוטנציאליים, כמו מיקום נקודות המים, הימצאות חומרים דליקים במתקני אחסון לא תקינים ועוד. בסוף הבדיקה, יערוך היועץ דו”ח מקיף עם רשימת הליקויים ויציע פתרונות שונים על מנת לתת להם מענה ראוי. לכל אורך הדרך, ייקח היועץ בחשבון את אופי השימוש במבנה ויתאים את הפתרונות לכך. ניסיונו ומיומנותו של יועץ בטיחות האש שלכם עשויה לעשות את כל ההבדל בין שימוש בטיחותי וראוי במבנה שלכם ובין אסון שאפשר היה למנוע. מתוך מחויבות עמוקה לבטיחות ולגהות בבית ובעסק, חברת דרך ארץ הנדסה בע”מ מקפידה על בדיקות קפדניות ומייעדת להם אנשי מקצוע המובילים בתחומם.

נשמח לסייע לך בכל הנדרש

הסיוע המקצועי הנכון יכול לסייע לך למנוע מקרים מצערים. אף על פי שיועץ בבטיחות האש הוא שמביא עמו את הניסיון והידע הנדרש על מנת לייעד פתרונות בטיחות, הבחירה שלך באיש המקצוע המתאים היא שתקבע כיצד העבודה תתבצע. אנו מזמינים אותך לפנות אלינו ולשמוע על מגוון היתרונות שאנו מציעים בכל תחומי ההנדסה. לפתרונות בטיחות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אנו ממתינים לפנייתך כעת.

התקשרו

073-374-4468

כתבו לנו

[email protected]

הרוקמים 23

מרכז עזריאלי חולון

כל הזכויות שמורות לדרך ארץ הנדסה בע"מ שנת 2011 ©
envelopephone-handsetmap-marker linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram