תכנון של מבני גנים

לייעוץ ללא עלות השאירו פרטים או חייגו 053-606-6000

תכנון של פרויקטים רבים כולל חיבור בין הסביבה הטבעית ובין מבנים מעשי ידי אדם. במצבים אלה נכנסת לתמונה אדריכלות הנוף העוסקת בתכנון נוף ומרחבים פתוחים כגון פארקים, גנים, חללים ציבוריים או פרטיים פתוחים, כיכרות ועוד. על אדריכל הנוף לקחת בחשבון פרמטרים רבים, הן מתחום ההנדסי והן מתחומים אחרים כגון: סוציולוגיה, אקולוגיה, תכנון אורבני ועוד.

תפקידיו של אדריכל נוף

אדריכלות נוף נוגעת בתכנון שטחים פתוחים, וכן בתכנון היחס הנכון בין המבנים המתוכננים לבין הקרקע. תכנון פיתוח חוץ כולל: קביעת גובה 0.00 של הבניין, לקיחה בחשבון של מיקומו המדויק של מבנה בתוך מגרש הבנייה, התייחסות להצללת המבנים, מיקום חלונות ודלתות המבנים, תכנון דרכי הגישה והחניות, תכנון שערים וחומות תוך התייחסות להיבטים של גובה, חומרים ומיקום.

על אדריכל הנוף ללוות את היועצים השונים בתכנון המפלסים במגרש, תוך התייחסות למבנה והגינה וכן ללוות את יועץ הניקוז בפרויקט בתכנון ניקוז הבניין ומערכת הביוב. על אדריכל הנוף לקחת בחשבון את השפעתה של מערכת הביוב על הגינון, וכן לתכנן הכנת תשתית חשמל מתאימה לגינה וצנרת מים.

אדריכל נוף מסייע לכם בביורוקרטיה

כמו בתחומים נוספים, גם בתחום הפיתוח והנוף אתם כבעלי הבניין נדרשים לאישורים של רשויות שונות הנוגעות לתחום. הזמן שייקח לכם לקבל אישור תלוי מאוד בטיבו ומקצועיותו של אדריכל הנוף. אדריכל נוף שישלים במהרה את תכנון הפיתוח מרגע שיקבל את התוכניות האדריכליות באופן שיתממשק עם תכנונו של יועץ האינסטלציה ויכלול את כל הפרטים הרלוונטיים, יסייע לכם לקבל את האישורים הנדרשים בהקדם האפשרי.

בנוסף לטיב עבודתו של האדריכל, גורם נוסף המשפיע על מהירות קבלת האישורים הוא הרשות המקומית הבודקת את התוכנית, וכן האם ישנו צורך באישור של גורמים נוספים.

מסיבות אלה מומלץ מאוד לבחור ב אדריכל נוף העובד במשרד המתמחה בעבודה עם כלל הרשויות בארץ, ושיועצים מנוסים ומובילים בתחומם תוך עמידה בדד-ליינים ומקצועיות.

תכנון סביבתי כחלק מתכנון הפנים – הדרך להוזיל עלויות

על מנת להוזיל עלויות ולמנוע מראש טעויות בפרויקט, נדרש תכנון נכון של השטח עוד בשלב מוקדם. תכנון חוץ הבניין קשור קשר הדוק לתכנון פנים הבניין, ועל הדבר לבוא לידי ביטוי בתכנון בכדי למצות את פוטנציאל השטח במלואו ולחבר באופן מירבי את פנים וחוץ הבניין.

דרך ארץ הנדסה בע"מ – אדריכלות נוף כחלק ממכלול תכנוני

דרך ארץ הנדסה בע"מ מאגדת תחתיה מגוון מהנדסים ויועצים בעלי ניסיון רב. לאדריכלות נוף ישנה קשר הדוק לתכנון הפנים, וכן לתכנון האינסטלציה והניקוז, תכנון התנועה ועוד. מסיבה זו דרך ארץ מעסיקה סט שלם של בעלי מקצוע הנדרשים לתכנן בניין, דבר המאפשר עבודה בסנכרון ותיאום מלאים בין היועצים, תוך שיתוף פעולה מיטבי לאורך הדרך.

אדריכל הנוף של דרך ארץ ילווה אתכם משלב התכנון הראשוני ועד קבלת היתר בניה וטופס 4, ויוודא שתקבלו את השירות ברמה הגבוהה ביותר ותוצאות לשביעות רצונכם.

לקבלת הצעת מחיר

בודק...