לשיחת ייעוץ עם המומחים שלנו חייגו עכשיו:
 054-569-5559 | 053-606-6000 | 073-374-4468
054-569-5559
053-606-6000
073-374-4468

שירותי מהנדס קונסטרוקציה באתר

בין אם נדרשים לך שירותים הנדסיים עבור בניית הבית הפרטי שלך, או בין אם להקמת מתחמים מסחריים רחבי היקף, או שיפוצים מקיפים במשרד שלך ואפילו להקמת גורד שחקים במרכז הארץ – איכות הצוות ההנדסי שלך הם הערובה שלך להצלחה. הצוות המקצועי של חברת דרך ארץ הנדסה עומד לרשותך מהשלב הראשון וילווה אותך בצעדים בוטחים וביד מיומנת על מנת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים בתחום הבניה. אנשי המקצוע הוותיקים שלנו צברו ניסיון וידע מקצועי נרחב לאורך השנים ויסייעו לך לנהל את הפרויקט באופן הבטוח, המהיר, החסכוני והנעים ביותר תוך מתן שירות אדיב עד לקבלת המפתח. אנו זמינים לפנייתך בכל עת.

שירות יסודי, מקיף ויעיל

אנו מייעדים מהנדסי קונסטרוקציה ובניין לכל מטרה ומסייעים לך לקבל עין מיומנת נוספת באתר שלך. אנו מציבים לנגד עינינו בכל עת תשומת לב קפדנית על כל הפרטים על מנת להגיע לאיכות ויעילות מיטבית ולסיים פרויקטים במהירות ובחיסכון רב מבלי להתפשר על בטיחות ואיכות. הצוות המיומן שלנו יסייע לך למצות את המיטב מהפרויקט שלך על ידי כישורים ומיומנויות שנרכשו בשנים של עבודה.

טווח רחב של שירותי מהנדס קונסטרוקציה

פיקוח על פרויקטים

מעבר לעובדה כי החוק דורש זאת, ליווי של מהנדס מנוסה ומקצועי לאורך הפרויקט הוא תעודת הביטוח שלך המבטיחה את איכות העבודה. מהנדסי הקונסטרוקציה ומומחי הבנייה שלנו יפעלו בכל האמצעים העומדים לרשותם על מנת לסייע לך לעבור את הפרויקט על הצד הטוב ביותר ולעמוד בתקנים המחמירים ביותר בקפדנות ובתוצאות ברמה גבוהה.

תכנון עבודות שלד

עמוד היסוד של המבנה שלך דורש עין בוחנת ומחויבות לאיכות גבוהה על מנת לספק לך את תוצאות איכותיות. צוות מהנדסי הקונסטרוקציה שלנו יסייע לך לתכנן שלד בטיחותי, חזק ועמיד העונה לדרישות התקנים הקפדניים ביותר בעולם.

בדיקת ליקויים במבנים

ככל שהדבר נוגע לבטיחות ויציבות המבנה, חשוב שנפעל במהירות. בדיקת מהנדס קונסטרוקציה עשויה למנוע אסון. הצוות המקצועי שלנו יסייע לך להעריך נזקי מבנה כמו סדקים, שקיעת רצפה, נזילות מהצנרת וכל שינוי אחר בחזות המבנה ולייעד פתרונות יעילים ומקיפים על מנת לפתור את התקלה לפני שתחמיר.

פיקוח במהלך תוספות בנייה

חוק הפרגולות דורש אישור של המועצה המקומית לפני התקנת סככות ופרגולות. על מנת להבטיח שכל עבודה על תוספת בנייה – ממרפסת ועד פרגולה – יעברו באופן בטוח, יעיל וחסכוני, אנו מייעדים עבורך צוות הנדסי מהשורה הראשונה שילווה אותך משלב התכנון ועד לקבלת ההיתר עם תוצאות איכותיות.

בדיקת גגות

החלטת להוסיף מבנה על הגג? השתדרגת במערכת לייצור אנרגיה מכוח השמש? לא משנה אילו עומסים בכוונתך להניח על הגג שלך, בדיקה הנדסית על ידי מהנדס קונסטרוקציה מומחה שיעריך את כושר הנשיאה של הגג, מהווה חלק בלתי נפרד מההליך לקבלת ההיתרים ותבטיח כי השימוש בגג יהיה בטוח.

שיפוצים בכל סוגי המבנים

לא שוברים קיר בלי בדיקת מהנדס! לקראת השיפוצים בבית העסק או בבית הפרטי, הצוות המיומן שלנו יסייע לך לבחון כי השינויים המבניים בטוחים ושומרים על השלד שלך איתן. אנו נסייע לך לתכנן את השיפוץ באופן שידרוש מינימום התערבויות יקרות ומסורבלות וכדי שיושלם במהרה.

איכות המדברת בעד עצמה

חברת דרך ארץ הנדסה מובלת על ידי מהנדסת בעלת תואר M.sc מהטכניון המחויבת מקצועית לתוצאות מיטביות. לא משנה באיזה פרויקט מדובר, כל שירותי הנדסת הבניין והקונסטרוקציה יהיו זמינים לך באיכות גבוהה תחת קורת גג אחת.

1. תוכניות רצפה

2. תכנון קורות הרצפה למפלסי הבניין

3. תוכניות חתכים

4. תוכניות קירות

5. תוכניות חפירה וביסוס

6. כל מסמכי התוכניות ירוכזו ויימסרו על מנת לקבל את כל ההיתרים הנדרשים.

על מנת ליהנות מסטנדרטים חדשים בתחום הבנייה, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו ואחד מנציגינו יחזור אליך בהקדם עם הצעת מחיר ותוכנית שירותים מקיפה וברמה גבוהה.

טלפון 073-3744468, כתובת הרוקמים 26 חולון, מייל [email protected]

התקשרו

073-374-4468

כתבו לנו

[email protected]

הרוקמים 23

מרכז עזריאלי חולון

כל הזכויות שמורות לדרך ארץ הנדסה בע"מ שנת 2011 ©
envelopephone-handsetmap-marker linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram