לשיחת ייעוץ עם המומחים שלנו חייגו עכשיו:
 054-569-5559 | 053-606-6000 | 073-374-4468
054-569-5559
053-606-6000
073-374-4468

אילו משימות מבצע יועץ התנועה?

גידול האוכלוסין ופיתוח היישובים משנה מן הקצה אל הקצה את אזורי המחייה שלנו. בערים ויישובים רבים אחרים, חל גידול אינטנסיבי במספר התושבים וכתוצאה מכך, נדרשים נתיבי תנועה חדשים שיספקו איכות חיים ומענה ראוי לכל התושבים. כאן בדיוק נכנס לתמונה יועץ התנועה עם פתרונות מתקדמים להקמת תשתיות תחבורה ראויות לנוחות התושבים ולרווחתם. מפגעי תנועה ופקקים פוגעים משמעותית באיכות חיי התושבים ועשויים להוות סיכונים בטיחותיים מושלמים. לכן, חשוב שנבחר את יועץ התנועה בקפידה. חברת דרך ארץ הנדסה בע”מ מעסיקה יועצי תנועה מהמובילים בתחומם ויסייעו לך לתכנן את תשתיות התחבורה שלך ביעילות, בתהליכים חסכוניים ובאיכות בלתי מתפשרת.

ראשית, משימתו של יועץ תנועה היא להעריך את צרכי היישוב ותושביו ולתכנן נתיבי תנועה מתאימים – מכבישים ומדרכות ועד לשלטי תנועה ורמזורים. כמו כן, אחראי יועץ התנועה לחלוקת הנתיבים לתחבורה ציבורית ופרטית, לייעוד מספר מספק של חניונים לרווחת התושבים, לכיכרות ואיי תנועה וכו’.

עם זאת, עבודתו של יועץ התנועה אינה מסתיימת עם הנחת הכביש האחרון ביישוב. כפי שאמרנו, השינויים המתרחשים כיום בצרכי התושבים ובהיקפיהם הם מהירים מאוד ואינטנסיביים. לכן, על יועץ התנועה להישאר עם אצבע על הדופק ולעקוב אחר השינויים על מנת לספק פתרונות בזמן אמת. תהליכי שינוי התשתיות דורשים זמן ומשאבים ולכן, חשוב לצפות אותם מראש על מנת לשמור על רציפות באיכות שירותי התנועה.

שירותי יועץ תנועה עם מחויבות למקצועיות

במשך שנים, מחויבת חברת דרך ארץ הנדסה בע”מ לאספקת שירותים הנדסיים ברמה הגבוהה ביותר. אנו מאמינים כי תשתיות תחבורה איכותיות הן רכיב קריטי בכל יישוב המציב לנגד עיניו את איכות חיי תושביו ומתגייסים בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת לספק פתרונות מתקדמים וראויים לכל האתגרים. יועצי התנועה שלנו יבצעו סקירה נרחבת ביישוב שלך ויעבדו באופן צמוד למהנדס התחבורה ברשות המקומית – מהגשת הדו”חות ועד לקבלת ההיתרים. על מנת ליהנות משירותים עם מנהל תקין ואיכות גבוהה הניתנים על ידי אנשי מקצוע מנוסים, אנו מזמינים אותך להשאיר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

התקשרו

073-374-4468

כתבו לנו

[email protected]

הרוקמים 23

מרכז עזריאלי חולון

כל הזכויות שמורות לדרך ארץ הנדסה בע"מ שנת 2011 ©
envelopephone-handsetmap-marker linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram