לשיחת ייעוץ עם המומחים שלנו חייגו עכשיו:
 054-569-5559 | 053-606-6000 | 073-374-4468
054-569-5559
053-606-6000
073-374-4468

מהי בדיקת אינטגרציה?

בדיקת אינטגרציה היא בדיקה שרשות הכבאות וההצלה דורשת לבצע אחת לתקופה. מטרת הבדיקה היא לוודא שמערכות הבטיחות וכיבוי האש הזמינות בבניין יוכלו לפעול כיאות בזמן אמת. המוסמך לבצע בדיקות אינטגרציה הוא צוות של מהנדס חשמל יחד עם מהנדס בטיחות.

מה בדיקת אינטגרציה בודקת?

בדיקת אינטגרציה בודקת מערכות גילוי וכיבוי אש, אחת לתקופה לפי הנדרש. בדיקת אינטגרציה אינה בודקת את איכות הרכיבים במערכות כיבוי האש, אלא את השפעתם זה על וזה והאם הם עובדים בהרמוניה כנדרש. במבנים רבים, הרכיבים השונים במערכות כיבוי האש לא יוצרו והתוקנו על ידי אותה החברה – למשל, יכול להיות מקרה שמערכת כיבוי האש הותקנה על ידי חברה אחת, ולאחר כמה שנים נוספו למערכת רכיבים אחרים שהותקנו על ידי חברה אחרת. מטרת בדיקת האינטגרציה היא לבדוק האם רכיבים אלו עובדים באינטגרציה מושלמת ובסנכרון מלא, שכן כך עליהם לעבוד בזמן אמת.

מה כוללת בדיקת אינטגרציה?

בדיקת אינטגרציה כוללת סקירה של כל מערכות כיבוי האש בבניין על ידי יועץ בטיחות אש מוסמך, וכן הכנת מתווה של משטר הפעלות של מערכות החירום, בהתאם לתקנות של רשות הכבאות וההצלה. לאחר מכן תתבצע בדיקת אינטגרציה בין כלל המערכות במבנה ובסיום הבדיקה יוכן דו”ח המסכם את הבדיקה.

במידה והבדיקה עברה כיאות והמערכות נמצאו תקינות, יונפק עבור בעלי הבניין אישור לביצוע בדיקת אינטגרציה.

חשיבות בבחירת מהנדסים מקצועיים לביצוע בדיקת אינטגרציה

בסופו של דבר, החשיבות של בדיקת אינטגרציה לא נובעת רק מהעובדה שתקנות רשות הכבאות וההצלה מחייבות לערוך אותה, אלא בעיקר מחשיבות הבטיחות בבניין. אין לדעת מה יילד יום, וכדי להתכונן לכל צרה שלא תבוא יש לערוך את בדיקת האינטגרציה על ידי המהנדסים המקצועיים ביותר והבקיאים בחוק התכנון והבניה וכן בדרישות הכבאות אודות אינטגרציה בין המערכות, שהאישור שהם ינפיקו עבורכם יהיה תו תקן ראוי לתקינות המערכת.

דרך ארץ הנדסה בע”מ – לביצוע בדיקות אינטגרציה אמינות ומקצועיות

המהנדסים של דרך ארץ הנדסה בע”מ הם המובילים והמקצועיים בתחומם, ובקיאים בתקנות רשות הכבאות וההצלה הנוגעות לאינטגרציה בין במערכות.

התקשרו

073-374-4468

כתבו לנו

[email protected]

הרוקמים 23

מרכז עזריאלי חולון

כל הזכויות שמורות לדרך ארץ הנדסה בע"מ שנת 2011 ©
envelopephone-handsetmap-marker linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram