לשיחת ייעוץ עם המומחים שלנו חייגו עכשיו:
 054-569-5559 | 053-606-6000 | 073-374-4468
054-569-5559
053-606-6000
073-374-4468

יועץ מיזוג אוויר – שאלות ותשובות

כל אדם המורגל באקלים הישראלי יידע לספר שבלתי אפשרי לשהות בקיץ בחדר ללא מזגן. מיזוג אוויר הפך לחלק אינטגרלי בנוחות החיים שלנו, ולפיכך בתהליך תכנון ובניית מבנים משתלב גם תכנון מיזוג האוויר בבניין. בעל המקצוע האמון על תכנון מיזוג האוויר הוא יועץ מיזוג אוויר, אשר תפקידו הולך ונהיה מורכב יותר ככל שהבניין מצריך מערכות מיזוג מורכבות יותר.

מהם תפקידיו של יועץ מיזוג אוויר?

תפקידו של יועץ מיזוג האוויר הוא לתכנן את מערכות מיזוג האוויר כך שיספקו מזג אוויר אופטימלי בבית או במקום העבודה, וכך ייצרו את התנאים הנוחים ביותר.

תפקידו של יועץ מיזוג אוויר לא מסתכם רק בתכנון מזגנים; למשל, בתעשייה חברות רבות נדרשות לתנאים מאוד ספציפיים לייצור מוצרים מסוימים כמו טמפרטורה מאוד מסוימת או אוויר ללא נוכחות של אבק, ותפקידו של יועץ מיזוג האוויר הוא לתכנן את המערכות הללו.

בין המערכות שיועץ מיזוג אוויר מתכנן נמנות מערכת פינוי עשן ודיחוס לחדרי מדרגות, תכנון מערכות VRF לדירות מגורים ומבני תעשייה ועוד.

כיצד יועץ מיזוג אוויר מוכשר יכול לחסוך בעלויות?

תכנון מוקפד של מיזוג האוויר והכנסת שיקולי חיסכון עוד משלבי התכנון המוקדמים יסייעו לבנות מערכת מיזוג אוויר חסכונית שתצרוך פחות חשמל, ותהווה נתח קטן יותר מחשבון החשמל שלכם.

בנוסף לחיסכון בעלויות המיזוג, מערכת מיזוג חסכונית באנרגיה היא מערכת מיזוג ירוקה יותר, שכן היא תורמת בכך שהיא ממפחיתה פליטת גזי חממה.

מהם השיקולים שעל יועץ מיזוג האוויר להתחשב בהם בעבודתו?

עבודתו של יועץ מיזוג אוויר מורכבת ביותר, שכן עליו להתחשב בפרמטרים רבים: בעומס התרמי של המבנה, בשקלול נתוני שטח המבנה, בכיווני הרוח, באזור האקלימי-גיאוגרפי שבו המבנה נמצא ועוד.

מדוע מומלץ לשכור את שירותיו של יועץ מיזוג אוויר מחברה המאגדת יועצי תכנון?

מיזוג אוויר הוא תחום מאוד מרכזי בתכנון בניין הנוגע לתחומים רבים  בתהליך. על יועצי מיזוג אוויר לעבוד בצמוד ליועצי הקונסטרוקציה, יועצי החשמל, היועצים התרמיים, יועצי בנייה ירוקה ועוד. כאשר כל היועצים הללו עובדים יחד באותה החברה, תהליך העבודה יעיל יותר שכן העבודה המשותפת והקשר השוטף בין היועצים קיים ממילא, מה שמקל ומזרז את התהליך.

דרך ארץ הנדסה בע”מ – ייעוץ מיזוג אוויר כחלק מתהליך התכנון

דרך ארץ הנדסה בע”מ מאגדת תחתיה מגוון יועצים ומהנדסים בעלי ניסיון רב. מלבד יועצי מיזוג אוויר, בדרך ארץ עובדים סט שלם של בעלי מקצוע מכל התחומים הרלוונטיים בתהליך תכנון הבניין, דבר המאפשר עבודה בסנכרון ותיאום מלאים תוך שיתוף פעולה.

מהנדסי מיזוג האוויר של דרך ארץ מובילים בתחומם ומקצועיים, ומתמחים במערכות מיזוג אוויר כגון צ’ילר, Water source ועוד.

היועצים של דרך ארץ ילוו אתכם משלב התכנון הראשוני, עד גמר הבנייה וקבלת טופס 4 ויספקו את השירות ברמה הגבוהה ביותר, ותוצאות לשביעות רצונכם.

התקשרו

073-374-4468

כתבו לנו

[email protected]

הרוקמים 23

מרכז עזריאלי חולון

כל הזכויות שמורות לדרך ארץ הנדסה בע"מ שנת 2011 ©
envelopephone-handsetmap-marker linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram