לשיחת ייעוץ עם המומחים שלנו חייגו עכשיו:
 054-569-5559 | 053-606-6000 | 073-374-4468
054-569-5559
053-606-6000
073-374-4468

תהליך הוצאת אישורי רשויות מים

תהליך תכנון ובנייה של מבנה מצריך התעסקות רבה בביורוקרטיה והמצאת אישורים רבים, כאשר סוג אחד מהאישורים הללו הוא אישורי רשויות מים: אישור תאגיד מים ולעיתים אישור מים מהעירייה. הזמן הלוקח להוצאת אישורי מים משתנה ממקרה למקרה ותלוי במספר גורמים: טיב התכנון ומהירותו, העירייה מולה עובדים, האם נדרש להוציא אישור גם מתאגיד המים וגם מהעירייה וטיב עבודתו של יועץ האינסטלציה, העובד מול הרשויות. עבודה עם יועץ אינסטלציה מקצועי בתחומו תאפשר לכם לעבור את הביורוקרטיה הקשורה במים במהירות.

מה תפקידו של יועץ אינסטלציה?

ליועץ אינסטלציה ישנם שלושה תפקידים מרכזיים:

תכנון מפורט של מערכת המים בבניין:

תכנון מערכת המים כולל שרטוט של המקומות בהם יונחו הצינורות, אך התכנון כולל דברים נוספים: במסגרת התוכנית יש לבדוק שלחץ המים בצינורות עומד בתקנים, יש למצוא בעת התכנון נקודות להצבת ברזי כיבוי אש וכן לוודא שלחץ המים בברזי הכיבוי אינו נמוך מדי – אחרת הפרויקט לא יאושר.

תכנון מערכת הביוב בבניין:

במסגרת עבודתו, יועץ האינסטלציה מתכנן את מערכת הביוב בבניין וכן דואג לחיבור מיטבי של מערכת הביוב בבניין למערכת הביוב הראשית ברחוב. בנוסף, יש לדאוג שלא תהיה שום חדירה של מי ביוב לתוך מי השתייה.

עבודה מול הרשויות וליווי ביורוקרטי:

העבודה מול הרשויות זהו אחד מתפקידיו החשובים של יועץ האינסטלציה. תפקידו לא מסתכם רק בהכנת שרטוטים מפורטים של מערכות המים והביוב, אלא עליו להגיש בקשות לאישור לרשויות וכן לעמוד איתם בקשר עד שיצא האישור המיוחל. מסיבה זו לבחירת יועץ אינסטלציה מקצועי ומוביל בתחומו ישנה חשיבות מכרעת במהירות תהליך הוצאת אישורים מרשויות המים.

תפקידיו של יועץ אינסטלציה מול הרשויות השונות

כאמור, במסגרת עבודתו יועץ אינסטלציה נדרש לעמוד בקשר עם מגוון גופים ציבוריים, עירוניים וממשלתיים בנוסף לעבודה עם קבלני עבודה ואדריכלים. אלה הם הגופים העיקריים מולם עובד יועץ אינסטלציה:

תאגיד המים:

יועץ אינסטלציה נדרש להעביר העתק של התוכנית לתאגיד המים.

מכון התקנים:

מכון התקנים מאשר שימוש ברכיבים מסוימים בהם נעשה שימוש בתכנון האינסטלציה, כגון הספרינקלרים.

הרשות המקומית:

מערכת הביוב של הבניין צריכה להתחבר למערכת הביוב של הרשות המקומית, ולצורך זה על היועץ לבקש מהרשות המקומית מפה של מיקום שוחת הביוב הקרובה למבנה המתוכנן, וכן לעמוד בקשר עם אדריכלי נוף של הרשות המקומית על מנת למקם כראוי את השוחות.

מכבי אש:

על יועץ האינסטלציה להוציא אישור ממכבי אש שברזי הכיבוי עומדים בסטנדרט הראוי.

מכל הגופים האלו נדרש יועץ האינסטלציה לקבל אישור לתוכניות המים, אחרת הפרויקט לא יאושר.

דרך ארץ הנדסה בע”מ – יספקו עבורכם ייעוץ אינסטלציה וילוו אתכם כל הדרך

חברת דרך ארץ הנדסה בע”מ כוללת צוות מהנדסים ויועצים בעלי ניסיון של עשרות שנים, המספקים שירות מקצועי, יעיל ואישי. בדרך ארץ הנדסה בע”מ תקבלו ליווי מלא החל מהתכנון הראשוני, כולל ייעוץ אינסטלציה מההתחלה עד קבלת כל האישורים הנדרשים.

התקשרו

073-374-4468

כתבו לנו

[email protected]

הרוקמים 23

מרכז עזריאלי חולון

כל הזכויות שמורות לדרך ארץ הנדסה בע"מ שנת 2011 ©
envelopephone-handsetmap-marker linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram